Don't play the enemy

Igår natt klockan halv 4 gick jag och robin ut med hundarna, och jag släppte ilska lös här, och i början lyssnade hon skitbra och sprang med mig osv.. men sedan så när vi skulle in såmt ba fick hon damp och sprang iväg, så robin fick gå in och hämta bollen så kom hon som ett skott och vi gick in.. Så gick vi och la oss i sängen och jag hade min bärbara i knät och bredvid mig ligger cp robin och vänder och vrider sig i sängen så datorn hela tiden "guppar" så då sa jag: sluta eller gå härifrån, oså fortsatt han :S så då fick han gå, så inatt sov han inne i soffan och jag i min säng :D Imorse klockan tio kom han in hit och vi sov till halv ett... :) Då klädde jag på mig och åkte iväg till stallet och red söta lilla Bellie. Det gick både bra och dåligt :) .. så jag är hyffsat nöjd iallafall.

Och nu så kastade madde in en liten plopp åt mig som jag sitter och äter nu (; Nu ska jag gå och packa.. ska hem till robin idag :) fira jul med han. <3 Har fått mina julklappar av mamma, har suttit och klämt men kan absolut inte förstå vad det är i dom ;O får se imorgon... Tycker det känns helt sjukt att det är jul imorgon, har ingen julkänsla alls :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0