I said that I would love you 'till I die

Inatt hade jag världens mardröm : Jag och robin mördade en person och den personen var ibland: Josse, Jimmy, och robins lillebror, för den personen mådde tydligen skitdåligt och vi tyckte så synd om han/henne så vi tyckte det var bäst att göra så, och efteråt så blev vi så lessna och ångrade oss och var jätte rädd att bli påkomna, så robin bestämde att jag skulle mörda honom så att jag inte skulle bli misstänkt, så jag mördade robin.. och usch vad jag saknade honom, och tillslut så berättade jag för micha, och hon blev skitsur och stötte bort mig och massa, och på slutet så satt jag på MSN och såg en bild på robin, och då satt jag och grinade asmkt...



Så sen vaknade jag, väckte robin, och usch började tokgrina.. det var verkligen hemskt.. Alla lämnade mig i drömmen:( kände mig som världens ensamaste. Drömmen fick verkligen mig att inse hur viktig mina nära och kära är för mig, skulle aldrig någonsin klara mig utan dom, <3

Nu har jag precis duschat, så ska snart föna håret, och sedan blir det godmat :D mums... <<<<<3

GOTT NYTT ÅR :)


 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken hemsk dröm :S gott nytt år på dig gumman! :)

2008-12-31 @ 18:23:48
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0