Treat me like a lady

Igår så skulle jag ta ut ilska så hon fick springa, men ne.. hennes lilla djävul tittade fram och hon lyssnade inte alls, >,< Tror hon saknar Tyson lite ;) Måste ordna en dejt efter jul =D Just nu sitter jag här och är nyduschad, innan jag och robin hoppade in i duschen så klippte jag honom, han blev snygg som vanligt;) man han är så löjlig när jag klipper honom, jag vet att när jag är klar så kommer det se bra ut, men när jag klipper så ibland så säger jag: OJDÅ :O haha och han blir superrädd, min fjant :D <3 Han är SÖT, men fjantig.

Nu ska vi nog tamefan gå och sova :P klockan är 03:03.. kommer inte orka upp imorgon, så får skicka iväg robin på hööks att byta ilskas overall och åka ut till bellan lite senare än planerat. tråk men aja >,< får gå på birsta efter jul istället.



ilska och ty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0