You drive me crazy

Började med att gå upp idag till skolan, fyfan vad jag ville somna om :P helt dööd. Men jag kom upp, hade dressyr idag på lilla plutt Lisa, det gick sådär.. var alldeles för trött för att ens försöka få det att bli bättre. men hon är så go <3 lillhjärtat. Sen så pysslade vi på skolan, gjorde nå söta saker :D som robin ska få.. som vanligt haha :P

Efter skolan åkte jag till Bellie, skulle rida i paddan men det var alldeles för dåligt underlag.. så vi red ut, hon va superlugn i början, sedan gick hon bara o "taktade" ;o så tillslut gav jag upp och hoppade av. stärkte verkligen mitt självförtroende (H) inte^^ Sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här och ska gå och gosa med sniskan om ett tag.... =) <3

Två stycken i min klass har även bestämmt att dom ska sluta =) så nu är vi bara 6 elever ^^ hoppas dom tar in nya :D normala vore bra :P och dom får absolut inte gilla Mario eller Liza, det är lixsom off limits ;) haha. jajamensan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0