a soul without a heart.

Idag har varit en skön dag, klev upp runt 11, satt mig vid datorn och väntade på robin, klockan ett tog vi bussen till stallet, med ilska pilska och där red vi och sedan fixade i stallet.. gick jättefort när man var två.. så var hemma redan runt halv fem. Har pluggat SO, blev klar med So-Boken. känns sjukt skönt... :) fast har ju ganska mycket kvar, men det där är ialf avklarat.

Nu på kvällen har jag bara suttit vid datorn, så mitt upp i allt fick jag ett sms från min "pappa" och frågade vilken skola jag gick på, förstog att försäkningskassan hört av sig till honom angående underhållet, och visst vare så.. Och han var så charmig så och berättade att jag och petter var dom största misstagen han gjort och för honom är vi döda... Så slog tanken mig! vad är inte han då för oss? En människa som bara gör folk omkring sig illa.. blir så jävla förbannad när jag tänker på allt sjukt han gjort mot min familj.. hur kan man??? Skickade ett lika charmigt sms tillbaka och skrev att han var ett monster utan hjärta, :) hoppas han tog åt sig.. tyst blev han iallafall.. Hoppas det fortsätter den stilen..

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig.. Hoppning imorgon :D längtar helt sjukt mycket, Hoppas det blir som planerat bara ^^ annars får ni väll läsa om en väldigt besviken nathalie imorgon.. :p

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0