And without you, Ive lost my way

Idag tog jag mig äntligen upp till skolan, bäddade sängen hann jag göra också =D tror fan att det var första gången jag gjort det utan att nån ska komma och hälsa på.. Väl på skolan så satt jag först och tittade när några från haga red.. och där är det en liten kille som sitter och sågar ner hästarna, och jag har stört mig på det i veckor, och idag så sa hannah " Oså sågar vi liiite " när hon såg det, och jag blev så glaaaaad, för enligt Jennie så var de ingen fara.. Men jag blir så förbannad.. Sedan red vi, jag red söta Vanessa.. gick superbra för oss idag :).

Efter skolan åkte jag ner på stan med micha, vi gick omkring och hittade ingenting. trist.. Haha.. just ja.. såg pappa och jag ba: ja men vilken trevlig syn, och han bara ignornera mig^^.. Han är sååå arg på mig. Men de är skönt att slippa ha honom som ringer hela tiden och grinar och blää... Såg en snygging på expert ialf (A) HEHE ;)

Nu tänkte jag ta mig tid att titta på antingen lite Andra avenyn (som förövrigt suger sen dom tog bort alla bra skådespelarna) eller så blir det The Hills :) vet inte vad jag är sugen på än..

Xoxo

Kommentarer
Postat av: iceagemichaela

HAHAHAHA tror din pappa mer försökte ignorera det faktum att jag var med, han har liksom aldrig fattat tycke för mig :P

2008-11-05 @ 17:15:31
URL: http://iceagemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0