Im gooing down on my, on my knees for you

Jag är helt handikappad utan bilddagboken :o känner mig helt tom.... den håller på och krånglar och jävlar sig med mig nu.. suck... Kanske ett tecken på att jag ska umgås med robin istället ;)? haha.. han duschar nu så efter det ska jag väll försöka vara lite med honom :P Imorgon är det en film på tven: Hemma bäst, verkar asbra.. ska försöka komma ihåg det bara.

Tror ni inte min lilla spännbög kommer hit och spänner sig i bara kallingar :O ? han har fefter 3 år inte fattat att jag inte tycker om muskliga killar... jag tycker inte det är ett dugg snyggt med magrutor eller nått ;S fult fult fult :) jaja off and away

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0