Are we lovers or friends?

Åh, idag blev det en aning försovning till skolan, kom dit runt 12 :P direkt när jag kom dit fick jag tårta, (jossan fyller 18 imorgon, så dom firade henne idag) massa massa tårta åt jag, så gott :D Sedan pysslade vi lite påskgrejer, och klockan två fick vi sluta, åkte då ut till Prinsen, pussade och borstade honom.. Sötnosen flyttar ju på torsdag så idag var sista gången jag träffade honom, kändes jobbigt när jag sa hejdå... :/ brukar alltid säga : hejdå syns på (dagen ja ska dit igen) och nu så ska ja inte dit igen.. :( Hoppas verkligen att han kommer trivas hos sina nya ägare, underbara prinsen <3 I will be missing you.


Nu ska jag sova med min sura jävla kuk robin, fyfan vad han är störig, jag blir galen......... POJKVÄN SÄLJES HÖGST BJUDANDE!!!!! Ridning imorrn på skolan, sjukt sugen på  Camar eller piterke lr nått :D får se vad som händer o sker ;) /kisses


Kommentarer
Postat av: Kajsa

åååhh jag vill ha honom! han e så jävla snyyyyyyyy'g!

Bjuder 5000 för en natt! ;D slick o puss

2009-04-08 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0