Big girl, you are beautiful

Mitt namn är Yvonne, mitt efternamn är Freéd.
Jag kommer från Stockholm och är 47 år...Jag jobbar som postkörare(?).
Jag älskar surströmming och bruna bönor.
Jag har 3 barn och min hårfärg är röd och jag har svarta ögon... Min idol är Justin timberlake.


Så här gör ni för att få er berättelse:
Förnamn = ditt mellan namn
Efternamn = bästa vännens efternamn
Hemort = senaste semester resan
ålder = din mammas ålder
jobb = din pappas jobb
favoritmat = den mat du avskyr mest
antal barn = antal piercingar du har (hålen i örat räknas)
hårfärg = färgen på tröjan du har på dig just nu
ögonfärg = färgen på dina byxor
idol = senaste musik du lyssna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0