I fell too far, was in way too deep.

Dagen började bra.. sedan ringde jag min otroligt korkade pojkvän som gjorde mig både ledsen och förbannad, men blev genast glad igen när jag kommit iväg på cykeln och mötte Sandra :) det är rätt så jobbigt att cykla, men det går :D och SJÄÄÄÄÄÄLVKLART så när vi har den tuffa jobbiga backen framför oss så kommer Othilia och Josse på mopppe och tutar på oss ^^ haha kul de kändes då? inte.....





 Fick verkligen ingenting gjort på skolan, blev massa prat, internet och fixa med jossans hår, jag och sandra gjorde flätor o toffsar och shit :D rikitigt kul ;) haha.. bilderrr kommmerrr :D Efter skolan cyklade vi hem, och jag och robin åkte till stallet, har ridit king =) /kisses ♥ BTW så har jag avmaskat mask ilska nu :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0