I need you here when I cry

Idag runt ett tog jag cyklen och robin (på pakethållaren) och cyklade ner till stan, väl där så gick robin till gymmet och jag gick omkring och strosade på stan, :) Blev ett par köp, 3 par hipsters, shampoo&balsam (herbal), tunkia, linne och ett leopard skärp. :) Så jaa... jag har totalt 0:- pengar nu.. Känns hemskt :P...  och det är två veckor kvar tills jag får pengar igen... Kommer jag överleva? :o Tror inte det faktiskt.


Måste lägga av med mitt shoppande, känns inte alls bra :p Etfer stan cyklade vi hem igen... åt mat (potatis och julskinka, mums :D) och sedan cyklade jag iväg till färsta där jag har fotat och filmat Caroline, :) Hon hoppade Mario, och han bockade efter hindret så stackarn flög av... Bus ponnyn <3





Nu tänkte jag iallafall lägga mig och gosa med min Ruben =) Ska bli mysigt.. han ligger i min säng och spelar wow, så ska nog se lite tv och ligga i hans famn.. I LOVE IT! /Kisses ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack än en gång för alla fina bilder och filmer! =)

2009-04-16 @ 01:15:06
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0