If I had a stiff one, you'd be all on that

Sitter på skolan och läser om den otrolig tråkiga Gandi... seriöst jag betalar snart någon bara dom gör min dumma uppsats.. Igår natt var jag sjukt ledsen och somnade inte fören runt tre, så det resulterade att jag försov mig, vaknade 10 minuter innan jag skulle möta sandra, så blev lite sen.. idag tog vi värsta omvägen, tog 45 minuter, men den var inte lika jobbig ;p

 Idag har jag en provridning klockan halv 5 eller ja.. en tjej ska hämta upp mig då.. ska bli roligt, :) Efter det ska jag hem och SOOOOOOVA! så himla trött. Höll på somna idag på skolan när Jennie läste ur en bok.. =p

OCH VET NI? :D min dator är klaaaaaaaaaar! robin ska hämta ut den idag.. :D HAPPY HORSE!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0