Let my hand go, forever

Hej! ;) skönt de är att vara hemma... känns som om det var evigheter sedan. :P Jag har typ nyss kommit hem från stallet, :) Ridit underbaringen king.. blev lite lätt hoppning idag.. Satt upp två hinder, ett kryss och ett "halvkryss" I början var han otroligt jobbig, han var sjukt pigg och okoncentrerad.. Det sprang en travis runt banan som han va tvungen o hålla koll på, och sedan så kom det in en ponny i padocken som var väldigt intressant. Men efter ett tag började det släppa och vi började hoppa, han var super duktig och efter ett tag blev jag faktiskt väldigt trygg :)

Har varit så underbart väder idag.. vad glad jag känner mig :D Och idag så skjussade Robin mig till stallet, gud va jag älskar dig babe <3 Och sedan när jag var klar med allt, så var de två timmar kvar tills bussen skulle gå från Näset, jag blev less. ^^ men bara efter 5 minuter kom Ally, anges och håkan :D så jag frågade om jag fick skjuss ner till V:I och det fick jag :D toppppppen ;) annars hade jag fortfarande suttit i stallet nu och väntat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0