To live in an ordinary world

Hej allihoppppa;) haha, ja nu sitter jag hemma, fan vad åkande det har blivit, hit och dit hela tiden :P Men nu ska jag ialf stanna hemma ett bra tag.. Tänkte ta och städa rummet en snabbis, och sedan har jag och min myspoje bestämmt att vi ska ut och gå och/eller cykla på en långpromenad med ilska. :) Superhärligt väder ute faktiskt, mysigt :D

Sedan resten av dagen/kvällen har jag faktiskt ingen aning om vad vi ska hitta på... blir väll att bara ta det lugnt, ;p imorgon ska jag iallafall rida världens bästa KING <3333

-------------------------

 Åh, denhär låten är så sorglig : / men så otroligt fin.  
 


Hörs senare :D kanske blir en bildbomb från långpromenixen... /kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0