When will you learn?

ÅÅH, jag är så glad på ilska :D hon är fan världens bästa, underbaraste, bästa, snyggaste och duktigaste vovven som finns :D Vi har varit ute och tränat agility, började med lite fot gående för att få upp koncentrationen, sedan blev det inkallning som hon var skitduktig på :D Sedan började vi hoppa, släppte lös henne och hon följde mig ASBRA :D Jag blev så otroligt stolt..


Det var även fyra killar, som tittade på oss :P små killar alltså ^^ Dom var sjukt imponerad av Ilska och hoppades att om jag tävlade att vi skulle komma etta, ;) haha.. Men efter ett tag började hon tappa koncentrationen för ena killen började cykla omkring och den andra började hoppa ilskas hinder, och så tappade han kepsen, och på 1 sekund hade ilska sprungit dig och snott den ^^ hon sprang omkring och var så lycklig där, :D hahah.. Kunde inte ens bli arg på henne, hon förkänade det där :D Lillkillen blev inte arg, han tyckte de var kul, men jag skämdes lite, hans pappa kom ut sedan (A) jag tror han sett när ilska lekte med hans keps, han blev nog inte glad, HEHE (6)



Min prinsessa. :) du är så underbar... min min min!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt =D

2009-04-23 @ 22:16:21
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0