Around the world

Solningen gick toppen, Blev 16 minuter, så blek o jävlig kände jag mig.. Så nu är jag hemma och ligger och tar det lugnt. Jag satt även och smsade när jag var påväg ner, och lyssnade på musik i min MP3, så inser jag att jag måste bromsa lite, så jag tar vänster handen och trycker in frambromsen så jag flyger in rätt i styret, ^^ och SJÄLVKLART så åker det en bil förbi precis :P 

Måste ju även berätta, att igår så kom ida och mötte mig nere vid bussen, så känner jag att hon luktar asilla. :O så jag gör lite sådär " sniff sniff " :O så hon ba:

- LUKTAR JAG ILLA?
- Nått luktar illa, vet inte om de är du :o
- jag har nyss ätit makrill.
- HAHAH jaaa :o då äre du!!!

så hennes nya nick är : Makrill-Ida ;)



Nu ska jag hoppa in i duschen.. ida kanske kommer förbi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0