black dress and nothing else

Det går seeeegt, väldigt segt :p har knappt gjort någonting med städningen, typ... Tagit fram saker under sängen, hittade en tom snusdosa där, jävla ida :p hon lägger dom jämt här, vet inte hur många hon glömt. Har tex en i min väska också. åh jobbig tjej. ;)


På tal om Ida så ringde hon alldeles precis, hon ville gå på stan. :) så imorgon ska jag och idis på stan, varför jag ska dit är ju en gåta? har knappt nån lön kvar, fick skicka över 800;- till micha för en stund sen (eftersom ja inte kan betala räkningar från mitt konto) Mm kul... KUL!!!!!



Har även hjälpt mamma lite med tvätten, jag förstog LITE idag när hon sa kolla på högarna, så har hon sorterat tvätten, jag hade två högar, micha en, och mamma en halv ^^ haha OKEJ DÅ! jag kanske har lite mer tvätt än er, ;) Så nu ska mamma köpa en egen tvättkorg till mig så jag får tvätta själv (ska minsann vara en snygg, helst rosa) .. Så blir det lite mindre bråk :D jippi... Sen kanske hon kan köpa en tejp som vi kan sätta på micha? hjälper också till med mindre bråk;)

nej nu åter till städningen, ; >>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0