of the heaven i never found

Dagen idag var bara dryyyg, var så jävla bakis.. blev dock bättre mot kvällen. =) så halv elva tog jag bussen ner till stan, träffade mattias, gick en sväng.. sedan gick jag och träffa sur selli en snabbis, han gick på fjortiskrog, så jag drog till Mattias igen, gick runt runt runt, har haft dökul, ;> haha, typ samma humor.. dock på kvällen såg han ut som att han inte alls fattade mig. :D Kvart över två tog han bussen hem.. Pallade inte sitta på en buss full med alkisar så jag gick faktiskt hem, =) asskööönt!



Nej nu krypa i säng... Imorgon ska jag nog ta min racer cykel ner på stan och sola lite, =) ida mobbades igår om hur blek jag var. Illa... Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0