The grass looks green

Inatt gick det fan inte att sova, runt 4-5 gick stängde jag av datorn för att sova. Låg och tittade på MTV, låg och funderade men nää, det gick inte.. senast jag tittade på mobilen var klockan halv 8, så jag somnade väll nångång efter det. Klockan tio i elva vaknade jag av mobilen "pap" stog det. Tvekade till att svara, men gjorde det endå.

Ungefär såhär blev det.

- Hallå?
- Hej
- Hejhej
BUHU :'():/5å6l7pb omeemljfi oij oiajiojai hve JAG HUIDHIUidjisjo buhuuuuuuu

Dom första tio minutrerna lät som kinesiska, han bara grinade och pratade ett språk jag aldrig hört förut, sedan gick det i perioder, men det mesta av han sa fattade jag inte ett ord utav, men kände att det var bäst att bara hålla med.. vet inte alls vad jag tycker om allt. >.< känns bara konstigt.




Nu ska jag iallafall gå och fika lite. tror de blir bäst att inte gå och somna om, behöver vända tillbaka mina dygn känns det som. Sjukt sugen på att gå på stan eller birsta är jag också, shoppa mig lite lycklig. :D Jag menar, lyckligare.., går det ens att bli det? :O allt är ju så underbart! JAG ÄLSKAR LIVET <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0