One two three four



Inte blivit mycket bloggande idageller,
Gick iallafall toppen hos älsklingssanbia.. skitroligt att rida med Rebecca. :D Sanbia blev lite pigg i galoppen, försökte springa om arado och FAAN vad hans öron åkte bak han såg så jävla söt ut, så jag bara tok garvade ^^ Blir att träna intervaller på travbanan på onsdag tror jag... är mycket sugen på det just nu iallafall.



När jag kom hem bråkade jag lite på kenth, lite med ilska, och sedan... la jag mig i sängen såg lite Sagan om ringen, sedan somnade jag. riktigt skönt var det. wohooo =) Min lilla älsklings missy ska även få kattungar... suck :P efter denna kull blir det fan sterelisering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0