You're every line, you're every word, you're everything

ticktackticktack, 02:53 och jag har precis vaknat upp ur en förjävligt jobbig dröm.. Vaknade upp och kände mig less på alla, alla är idioter. kollade på min mobil.. hade fått ett sms.. 

och utan att jag tänkte på det så sa jag högt " dra åt helvete med dig" haha.. men va? :o stackarn hade ju inte ens gjort nått.. Usch.. fuck it.




 Fan vad less jag är nu...... :( försvinn ur mina drömmar din äckliga människa.
Du kommer aldrig någonsin bli viktig i mitt liv igen.. r.

-----------

mår riktigt illa, :( känner mig hängig, och less på att sånnahär idioter ens finns i mitt huvud. suck.. ska försöka sova nu iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0