Will you remember my name ?

Nu sitter jag på internet cafét på city terminalen igen, =) har strosat omkring på stan med family och min moster som kom hit för o umgås med oss, :D Jag hittade ett par skor (a) .. dösnygga.. Dom finns i Sundsvall också, men kunde inte hålla tassarna borta, dom bara skrek " KÖP MIG NAZLIE, KÖP MIG" så jaa.. jag lydde. =)

Förövrigt är jag läskigt trött, har knappt blivit nån sömn 1-2 timmar inatt, och kanske 1-2 på bussen, så jaa =) im tired. Vill ni höra mitt otroooooligt söta sms som jag "vaknade" till av imorse? :D OKEJ!!!!! då får ni göra det.

" Nu är min klocka 55 :) puss puss puss vakna din söta lilla pussgodis :) du är bra fin du :) " '

How cute??? ;) typ så sött så att jag har suttit med ett leende på läpparna hela dan!! oh yässss. ;) Men nu tänkte jag gå och leta upp min familj, börjar bli tråkigt att sitta här ensam. :-) HELSINGFORS HERE WE COME!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0