You can talk all you want

Irreterad tjej, ja men hej!!!!! =) Min mamma tror att jag är en bebis... hon tror att som 19 åring, då kan man inte SJÄLV välja vilka sängkläder man ska ha, och absolut inte sätta på dom själv? nej absolut inte................................



Har iallafall gått asbra ute hos prinsessan min, =) Vi red ut på en timmes tur, red bort till ljungan och badade, suupermysigt, det tyckte dock inte lilla sanbia, ;) haha.. Och hon var jätte hostig, efter vi travat lite så började hon hosta, och jag började asgarva, för hon lät som en gammal gubbe ^^ haha.. ;p måste sett rätt kul ut. Tror de kan ha o göra med att som sanerat stallet och har ny helt nytt dammigt spån. =) lilltösen <3 fick även en snorpuss idag också, mysponny (L)


---------------------------

Nu ska jag iallafall städa rummet, och trots byta säng kläder, BARA FÖR ATT!!!! Over and out. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0