I don't have to stay this way

Årets bästa grupp: Hoffmaestro
Årets bästa kvinnliga soloartist: Britney spears, alltid.
Årets bästa manliga solo artist: Erik grönvall ♥
Årets låt: Britney spears - 3
Årets bästa dryck: julmust
Årets bästa godis: choklad
Årets äckel: heheh :$
Årets snyggaste kille: S.m.n
Årets snyggaste tjej: nathalie uhlán
Årets kram: 2009-11-27
Årets klantigaste: maybe me? :o
Årets godaste mat: tacos
Årets födelsedag:
min min min :D
Årets fest:
haha, förfesten hos ante (y)
Årets person/personer: alltså det har varit i perioder Mattias, ida, Mimmi, sandra & andreas är dom jag kommer tänka på när jag hör 2009. :)
Årets film: TWILIGHT
Årets TV-serie:
gossip girl
Årets kyss: blev många ;)
Årets ord: hörshej
Årets skämt:
detdär med att byta ner sig
Årets tråkigaste: vänskap som tog slut
Årets roligaste: så mycket.. :) sommarn, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0