I feel unloved

♥ Sammanfattning år 2009


 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gud ja :P

Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga. tror jag :P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
EMMAH har fått en prins. ♥

Vilka länder besökte du?
finland :P

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
EN VARM sommar :D

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
åh :) många.. 17 juli var underbar ;D

Vad var din största framgång 2009?
framgång? :O ehm.. vet inte XD

Största misstaget?
Att jag var så osäker.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
räknas mitt skadade hjärta? (;

Bästa köpet?
hm ;>

Vad spenderade du mest pengar på?
kläääder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ida. :-)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
*
The pussycat dolls - jai ho (you are my destiny)
* Anna david - fuck you
* Flo 'rida - sugar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.. mycket gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
he-he-he... dirty ;)

Vad önskar du att du gjort mindre?
ångrar att jag tänkte för mkt.

Hur tillbringade du julen?
den har inte varit ÄN! :D

Blev du kär i år?
att jag blev :) fy-fan.


Favoritprogram på TV?
gossip girl

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var med syster, ida & josse. + familj


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
japp. eeeeeen sak : O


Vilken kändis var du mest sugen på?
åh, svåårt. Chad Michel Murrey :P

Vem saknade du?
Jimmy <3

De bästa nya människorna du träffade?
Andreas Lindholm & Mimmi Billberg =) helt klart.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Jaha... va inte jag en av dom bästa människorna du träffat? fyfan :( :(:(:( så jävla taskigt! :O

2009-12-20 @ 20:49:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0