I was hit by a car

Precis tagit mig en dusch och en ansiktsmask. SKÖNT! Så tänkte fortsätta på den banan, göra mig snyggare alltså. Så blir att fixa naglarna, ögonbrynen och håret. :) Imorgon ser det ut att bli jobb, känner mig inte tillräckligt sjuk för att sjukskriva mig.






såhär snäll är sandra med mig när jag sover :) inte ett dugg alltså....





Iallafall så fick jag ett fnatt förut och bara beställde en mobil, en rosa (a) jag håller på o bli galen av mammas mongo mobbade mobil :P Så den kommer om ca: 5-8 dagar. spännande :)...



Är den inte vacker? :D :D Im in love.


På tal om kattungarna så ser det nu ut som alla har hem. Lissy & Demon är tingade, kommer en tjej på lördag och kollar på Kamii och en tjej på måndag för o se på Lunaa :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0