I will have you

Igår blev det att jag gick över och mötte sandra, vi drog och köpte hårfärg, så färgade vi håret på varandra, mörkbrun blev vi båda två. so hot ;) hade sjukt kul, GUD vad jag saknat henne :D <3 så jag sov över hos henne. och på kvällen ligger hon och pratar med en killkompis i telefon som tydligen hatar judar, så hon bara :

- han hatar judar....... är du jude?:O

Hahahahhahahhaha, hon såg så jääävla allvarlig ut, jag höll på dö. XD ofta jag är jude? ja vet inte ens om det är en religion eller en "folk-art" :P whatever, im not. 4sure.



Idag drog vi iallafall ut på birsta, najs najs. Jag hittade ÄNTLIGEN en nyårskläning :D en svart enkel. Men im so happy. blev även hårglitter och ett hårband. Och sen massa alckohol. Jävla småungar vettöö..



Även igår så frågade syster min om jag ville bo 2 veckor i mars

i hennes lägenhet, jag ba : sure. ;D hon ba: bra, för jag ska till thailand. MEN DÅLIGT AVIS JAG BLEV? :D sjukt kul ju. JAJA. ikväll är det bio med sis allafall, vi ska se avatar :) kulkulkul. Efter bion ska jag vara med sandrischen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0