Iam here to stay


ILOVEYOU :D

Fyfan vilken underbar vän du är sandra :D <3
Kvällen har varit så sjukt rolig, och det blev fan en jobbig sitiuation där alltså :P hahaha herregud.. Allafall så gick jag med henne en bit hem, så när vi ska skiljas säger jag:

- Sandra jag är rädd, tänk om någon våldtar mig? :O HAHA vafan tänker jag med? jag har mjukisbyxor och är asful, vem fan kommer vilja? XD Sen gick jag hela vägen hem och små skrattade åt det. :D Im weird. I know.. Snart blir det sängen för min del, med lite funderingar uppe i mitt söta huvud :P gaaaalet, säger då det.. galetttt :D

"Mamma... har du legat med nån kille med riktigt liten snopp? FÖRUTOM kenth? "  fan vad sandra tyckte det var roligt XD hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0