it makes me feel better

Jaa :) lite avkopplingstid.. skönt! Jobbet idag har gått bra. första timmarna var ja riktigt gnällig, ville bara hem. Var egentligen meningen att jag skulle sjukanmäla mig för att jag inte är frisk ännu och sov knappt inatt. Men nej, hittade inte papperna så var bara att ta sig iväg till jobbet.



 Gått bra faktiskt, jag & sabina höll på dö ute i infokassan, hon började skoja om att hon skulle börja lesspa med kunderna. Haha, lät så jävla kul. Så allafall så hade jag gått HELA dan och väntat på att jag skulle få ringa väktarn så han kan gå med mig o mina pengar in till cyberia, ringer till honom och säger:

- Hej det är nathalie från informationen.
efter det vet jag inte vad som hände, men någonting får mig att asgarva.
Jag tror det var när jag tänkte på att sabina skulle lesspa XD

Så han bara: Ja det var ju väligt roligt?
så jag skärper till mig iallafall och ber han komma.
När han väl kommer så börjar Mohammed att säga att:
"denhär tjejen tycker du är snygg, det var därför hon började skratta när hon ringde"

DÅ BARA?!?? men lägg av XD räckte de inte med att jag nyss gjort bort mig? :P guess not. Skön dag iallafall men asdrygt att sluta 20:15 och komma hem till 21 lixsom. Aja :) samma imorgon sen fan ledig i 2 dagar, SKÖNT!

Nu ska jag se lite på tv sedan blir det sova. SOV GOTT PADDISAR!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha ;D gör det! för mig blir det nog efter jul.

2009-12-11 @ 01:57:12
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0