take a leap of faith into the unknow

JAAAAAAAAA! min älskade storasyster lånar ut pengar till mig så jag kan hämta ut mobilen. :D tacktacktack, jag älskar dig!!!!! <3 Nu ska jag fortsätta jobba här. : ) slutar om 2 timmar... :D :D längtaaaaar!!!! Synundersökningen gick bra idag, jag ska skaffa glasögon XD hett, så ska tvinga med mig mamma eller micha hit nåndag och prova bågar osvosv. :-)

Annars har det varit en kul dag faktiskt, Jonte & Ante har varit här och snackat lite med mig. :D Jonte hade som vanligt inge vettigt alls att säga, ni vet hur han är. Brainless. (a) .. Snart får jag nog klagomål på min musik, 4:de gången jag spelar Erik Grönwall - Higher. Eller jag menar, ingen vågar gnälla på min musiksmak. då åker dom på stryk.


JAG VET VAD DU SKA FÅ I JULKLAPP MIMMI !!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0