Deep in your heart you'll find yourself

Sitter hos robin nu och har absolut döds tråkigt, har gjort lite SO men måste ringa Jennie imorgon för jag behöver lite hjälp ;> är så dåligt med fakta i mina papper, och på internet står det helt andra saker.. suucks xD Men det ska nog lösa sig, det är faktiskt intressant att hålla på med religion, finns så knäppa saker i varje religion.. tex. hinduismen dom försöker leva bra så att dom ska slippas återfödas, haha whot? :P Om det nu går att återfödas så vill man väll det?



Jag och robin hade tänkt att gå och fika lite nu, känner mig lite hungrig.. vill ha massvis med oooost.. gud vad jag älskar det, yummy :D och nu blev jag sugen på rostad "limpa" med tomat på :o åh vad gott, eller toast :||| haha ne nu måste jag gå innan jag svälter ihjäl ;) Imorgon blir det iallafall Videomix. <3



har föresten blivit lite kär i Tomas Järveheden, snygg är han och han har så fin röst, lite oseriösa men wtf, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0