Do you even recognize me?

Inatt så bestämde jag mig för att : Jo, men jag sitter vaken hela natten, asbra.. då behöver jag inte oroa mig för att inte komma upp till skolan imorgon.. Klockan tre var jag så sjukt trött så jag somnade, :p Mamma väckte mig sju och jag tvingade mig upp.. Skolan har varit så sjukt underbar, skrattat och drygat HELA dan, Underbara klass, <333


Sandra får helt klart dagens skönaste medaljen, :D hon har varit helt flumm, Kände knappt igen henne, ;) Jag stog i mitt skåp efter ridningen (som gick asbra, VANESSA<3) och så ba slår sandra upp sitt skåp rätt i min axel, :o hahah och jag ba: :o haha och hon ba: jag har inte gjort så på länge, :D hahaha.. rolig tjej, ;D




The house bunny, sjukt bra.. och mkt rolig, jag undrar.. är tjejen sådär korkad i verkligheten också?
har sett henne i några filmer och hon är lika blåst i alla, hmm :P någon som vet?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0