Don't try to hook me up

Klockan är nu 09:41 och jag har fortfarande inte kommit iväg till skolan, men bussen går tre minuter över tio, så den ska jag iallafall ta.. :) hade skitsvårt att somna igår, låg i hundra år och vred och vände på mig, så mina två alarm hade jag bara stängt av imorse, utan att jag ens vet om det, som vanligt när jag är sjukt trött.


Katterna väckte mig ungefär 100000 ggr inatt genom att äta på min döda blomma, jag petade till dom, och då hoppade dom ner, 10 minuter senare var dom uppe igen, less jag blev.. Ilska var iallafall förstående, för varje gång jag knuffade ner dom på golvet sprang hon dit och bet dom ^^ Båge Bagera och Myran var uppe flera ggr. Mongisar.


Nu ska jag göra iordning mig det sista och sedan gå till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0