I dont wanna be anyone else than me

Jag har verkligen kommit in i en period där jag bara vill sova, jag verkligen är trött hela tiden, blir galen :/ iallafall så har jag varit och ridit Bellie idag, tillsammans med Linn & Cim, det gick superbra.. och mysigt var det.. efter det så fick jag skjuss hem av henne, sköönt, slapp sitta i 100 år och vänta på bussen osv.



♠    ♠    ♠    ♠



När jag kom hem så blev det att äta spaghetti och köttfärssås, åh vad gott det var, sedan var det bara att sätta igång med städningen, åh blä det var inte roligt, sedan så hjälpte min busiga pojkvän mig med att göra klart akvariumet.. GUD va skönt att det äntligen är gjort :p skjutit upp det så himla länge nu.. Imorgon ska jag ha en sån otroligt skön hästfri dag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0