I feel like im breaking inside



Robin: Jag älskar dig underbara pojkvän, tack för att du ställer upp så sjukt mycket för mig, du är värd allt i världen <3 


♥ Klippning&färgning: Känner mig iallafall lite snyggare nu, ;)


Shindown: Josse har skickat två låtar till mig, och dom är sjukt bra, påminner lite om takida(?)








Scotrar : Jag blev så otroligt förbannad på killen som körde scotern som en galning bakom mig och bellie så stackarn stog och skakade.. Håll er långt borta

Tidiga mornar: Jag verkligen hatar morgonen. Kommer det någonsin gå över?


Snö: Nej nu har jag total lessnat på snön, den är kall blöt coh jobbig.. Nu får det mer än gärna bli vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0