I get him high, show him what I got

Ja, igår blev det bio med skolan, (efter ett helt sjukt möte på skolan... sickt.. ;s att dom orkar) Filmen var " I taket lyser stjärnorna " Jag tyckte den var superbra.. verkligen värd att se. Efter bion tog jag bussen hem en snabbis, hämtade klläder och smink, sedan tog jag bussen till Robin, sov hos honom inatt.. mys =)


idag klev vi upp halv elva tror jag klockan var, så gick vi och tog ett jätte mysigt bad tillsammans, gjorde oss lite små snygga och sedan tog vi bussen hem till mig 12:55. Åkte ner på stan och hämtade ut Kings nya träns på statoil också. ;> ett svart med vitt foder, han blev sööt. Sedan blev det en kvällsritt, halv sex hann klockan bli innan vi red ut. Blev bara en 30 minuters skritt tur, var kallt och mörkt = inte bra!


nu tänkte jag gå och plugga lite SO.. Inget jag ser framemot, blä det är så tråkigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0