If I don't have you

Robin är en riktigt tjurig liten knaspelle, vi har suttit vid varsin dator och ätit alldels för mycket godis :p nu mår jag illa, försöker lura ut honom att följa med mig och ilska på en promenad, men han vägrar.. och jag är mörk rädd, så jag får väll muta han med något, hmmm :P undra vad som funkar.. 8-) haha..



Ilska har fått i sig kycklingben :/ inte bra alls, men hoppas att det inte blir någon fara.. min lilla bebis :) Hon ligger i sängen med robin nu och sover, funderar på om jag ska viska "Muchen" och se om hon reagerar, ;) Hur djupt hon än sover så hör hon alltid, klippa klorna och Muchen :D


HAHAHA, min pojkvän är söt, jag kastade en godis på honom en svamp om någon bryr sig :D haha och han tittar lite oskyldigt och sedan lägger han den i sin skål :D HAHAH, så jävla gullig han är. :P



Åhh :) I like this låt, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0