If I wrote you a synfoni

Inatt klockan fyra vaknade jag av att jag hade så sjukt ont i magen, tänkte att nu har jag väll åkt på vinterkräksjukan, men icke, hade ont nån timme, men när jag sedan vaknade klockan tio hade jag inte alls ont, :) sköönt, Robin mår bättre nu också.. Runt elva tog vi bussen hem till mig, lilla ilska satt och frös hennes små kycklingben skakade så gulligt ^^ Hon har ju tappat sin vinterpäls alldeles för tidigt :P


♦          ♦        ♦




När vi kom hem hann jag inte mycket mer än att fika, och sedan tog jag bussen till kovland, Blev så glad när jag såg Prinsen :) Stjärnan.... <3 Efter ridningen så blev det att åka hem till min älskling, och efter ett tag skyndade jag mig iväg till bussen, åke till birsta en snabbis, Ilska fick en aktiveringsboll och ett nytt stryphalsband :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0