My heart can't feel love

Nu har jag ordnat med min layout för sista gången, Får se hur länge jag tycker om denna, haha :p Brukar ju lessna efter 1-2 veckor.. Men denhär har jag lagt ner så otroligt mycket tid på, och robin såklart.. som hjälpt mig massa tack babe <3


Idag så klev jag upp tio, kvart i tolv mötte jag Tyson och Sandra vid OKQ8, gick till dagiset och släppte lös våra småkräk. Dom sprang, lekte och skällde precis som dom brukade... Bara att tyson bet ilska lite, och ena gången fick han tag i hennes lår och bet, så Sandra skulle säga åt honom, och tog ner han på marken, då fick han DAMP..  ;/ ilska blev lite skakis tror jag.


 Sedan gick vi hem, så möttes vi 14;18 uppe på min busshållplats, tog bussen ut till birsta där vi spenderade hela dagen med att gå omkring och titta, :D Jag hittade ett par skor som jag tittat på många ggr som jag bestämde mig för att köpa även ett par leopardleggins fick följa med mig hem. :) 



   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0