Putting my heart back together

Imorse så gick jag ut med ilska halv sju, jag, ilska och robin tog bussen från fagervik 7:23, Jag och ilska åkte hem och sov och Robin till skolan.. klockan tolv klev jag upp, har hunnit duschat och suttit och tittat när Micha sminkar sig, intressant? ;) I know...



♦     ♦     ♦



Väntar nu på att klockan ska bli tre så att jag och robin kan åka ner på Videomix och köpa godis, sedan ska vi ta bussen hem till mig, hämta ilska och sedan hem till honom igen. :) Ska bli så himla mysigt.. äta asgott godis och bara mysa med mina två älsklingar, :D Ilska tog jävligt mycket plats i robins säng inatt, så vi fick sova skavfötters jag och robin :p jag låg och höll om min lilla mysprinsessa.<3

----

Inatt hade drömde jag att prinsen såldes (han ska ju förmodligen säljas:((  , åså vare en mongo tjej som köpte honom, typ oansvarig osv, åså köpte hon honom ialf, och nästa dag så såg jag henne och han på en hopptävling, oså precis innan dom ska starta ropar dom i högtalaren att han inte får starta för han är triangelmärkt, och dendär tjejen blir rasande för det hade hon inte fått veta, Så det slutadeiallafall med att dom lämnade tillbaka honom =D



Kommentarer
Postat av: Caroline

men så du drömmer.. ;) vi får hålla tummarna att han inte blir såld :D

2009-02-06 @ 21:24:40
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0