Tonight im gonna change your world

Idag vaknade jag av att jag hade drömt en hemsk dröm om att ilska dog, ;( Det var otroligt mysigt att höra hennes klor mot golvet en stund efter jag vaknat, då blev jag glad och ropade in henne, hon är så söt när hon öppnar dörren :D min älskliiiing <3 Don't ever leave me.


Runt elva klev jag upp, åt fruskost osv, och 12;33 tog jag bussen ner till navet för att sedan åka ut till kovland, red ut på prinsen i typ 30 minuter, han ville bara bråka med mig, :P så tog vi en sväng inne i paddan också, gick klockrent där med honom.. :) Han travade hur fint som helst, dock så kändes han otroligt stel.. >,< kanske vädret..


Nu tänkte jag lägga mig och se några avsnitt av andra avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0