Trough time we travel

Ridningen idag gick faktiskt bra, King blev lite jobbig efter galoppen.. han får för sig att vi ska trava hem hela vägen. Idag så prövade jag nått nytt, för när han blir så brukar jag hålla på och säga "luuugn" osv och göra volter eller vända, men idag så bara tog jag det som att hans travande/taktande var helt normalt, gjorde mina halter osv, och tillslut så gick han i vanlig takt igen :) kanske en slump, men det hjälpte iallafall ;)


Bloggen har även fått ett nytt utseende, :p har hållt på med den alldeles för länge nu, less som jag vet inte vad. Imorgon ska jag förmodligen sova hos robin, fast innan det är det skola och sedan ska jag ner på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0