Baby.. I'm perfect for you



Herregud vad klockan går fort, klockan är 04:38 nu, och jag ska upp 12 imorgon... Men vad roligt.. inte :o fyfan måste hoppa i säng nu. Sitter på min stationära dator, usch vad jag ogillar att skriva på dethär tagentbordet, känns helt fel... me like min bärbara.. ibland.. den har ju fått damp och örjat stänga av sig typ hur lätt som helst.. men jaa.. den ska lämnas in.. : p

Har suttit på lunar och drygat mig sjukt mycket.. kan inte fatta att det finns personer som tar den sidan på allvar. :o fast stolt är jag som haft min i 8 år ;) det är fan starkt.. haha. ne gud, skulle aldrig klara av att ta bort den, har sjukt mycket där som jag vill ha kvar... forever. :p Nu satt jag på Timbaland - apologize.. Gud vad jag grinat till den låten :o i 2 månader spelade jag den och bara grät, jäkla robin :p förstört en sån fin låt för mig. Nee nu måste jag sova... :D nigth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0