Here Iam looking back

Idag tog jag bussen klockan tolv till skolan :P Vi gjorde några övningar för att stretcha musklerna sedan klockan två fick vi sluta, och jossan tjatade ihjäl mig på att jag skulle följa med och rida.. för huga :p jag kunde ju inte ligga hemma hela dan och titta på serier.. så det var bara och lyda, ^^ Så jag fick låna Dino.. :) han var väldigt trevlig och så =D lite fjompig för ljud, men annars så. Vi tog en kortvända för jag frös så inn i helvete :p hade bara mina ridbyxor och det var förjävla kallt.

Så när jag kom hem så satt en bråkig pojkvän vid datorn, ._. ville typ kasta honom i ån, jippieee :D Mina tår var helt jävla frysna och jag hade tappat känseln. uscha :p nee det är inget att rekomendera att rida i dendär kylan i opassande kläder. Sen har jag sett två avsnitt av The hills. just LOOOOOOVE it :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0