I been dancing in the dark

Imorse var jag helt sjukt trött, hade ställt robins på mobil på tio, klockan tio vaknade jag och bad robin ändra till elva.. vaknade klockan elva och bad honom ställa klockan på tolv då jag äntligen klev upp :p haha.. tog bussen halv ett ner på stan, tog ut pengar och fyllde på busskortet. :) Stog lääänge och väntade på bussen till kovland, och såklart där satt det tre alkolister, med två hundar... och jaa, jag vill rycka av varenda alkolist deras hundar, dom ser fan inte lyckliga ut, idag stog dom där två söta hundarna och slickade på isen och runt där låg det massa fimpar som dom hela tiden fick i munnen och fick spotta ut.. åh blev så irreterad.. Sen så att ägarn kastade fimpen och den åkte längs pälsen fick mig att vilja knyckla ihop hennes ansikte. Sedan så står dom och skriker på två andra alkolister mittemot, som sedan kommer dit och bråkar och skriker ännu mer, och slåss gör dom också. herregud vad fick dom att få ett sånt liv.



▀   ▀   ▀   ▀   ▀




När jag kom till herr prins så tog jag in honom och gick ut och tömkörde honom i 45 minuter. det gick lite blandat, men slutade med att han började söka sig neråt :) då blev jag happy. Borstade honom och släppte ut honom, sen mockade och fixade jag och tog in honom igen. han är söööööt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0