I want you to be with me

Haha, glömde ju såklart att berätta om saken som jag garvade åt hela jäkla dagen igår, haha ^^ Igår så satt robin i telefon med hans kompis, så nös jag emot robin, och självklart så berättar han det, så hans kompis säger åt honom att göra en "simba" på mig, haha och robin hade ingen aning om vad de var, så när dom lagt på så berättar han för mig, och helt seriöst, jag garvade HELA dan för det var så jävla fult... Ni vet simba i lejonkungen? han blir ju typ döpt eller nånting av den där apan och får ett sträck i pannan? :P


☻  ☻   ☻   ☻   ☻



En simba är iallafall, när killen har sperma på snoppen så ska han dra den i pannan, så har man gjort "en simba" hahahhahha, jag tycker det är så sjuuukt roligt. :D Bad humor, I knoww.. ;) jaja nu ska ja göra en simba på robin. 8-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0