It's her move

Jag och micha hamnade i ett samtal om Jehova, armagedon och allt sånt.. Ja om ni inte visste är min syster ett jehovas vittne... japp.. precis.. en såndär som går och knackar dörr som ingen tycker om, ;) haha ne men allvarligt.. Jag tycker det är otroligt intressant att sitta och prata med henne om sånt, för långt långt inne så vill jag tro på det hon säger, men jag känner att det är en sån stor risk dom tar, för man vet ju inte 100% att det är sant.. :p vad dom än säger, det finns lika mkt bevis på det som att big bang har hänt lixsom :P



 

◄► ◄► ◄►



Samtalet vart väll upp emot en timme ialf, :) Det är mysigt att sitta och prata med micha, vi bråkar mest nu för tiden.. Inge roligt alls. :( Men hon går alltid över på mammas sida, usch vad jag hatar det.. blir så jävla arg på henne då... >,< tycker det är så fult att när jag bråkar med mamma, så lägger sig både micha OCH kenth i, och då bryter helvetet loss för mig.. vill jag lova :D haha..

----


Är så otroligt peppad för att rida prinsen imorgon så kan inte sova, haha :p siiiickt. är vad det är, :D ne men det blir nog roligt.





P.s .. tycker emmah kan få lite creed för att hon tipsade mig om en sån bra serie.
Thank you, thank you... THANK YOU!!! ☼

Kommentarer
Postat av: emmah

haha, äntligen fick jag lite creds ;D haha!

varsegod förresten :D haha!

2009-01-23 @ 01:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0