It's like rain on your wedding day

Igår kväll gick jag och la mig tidigt, halv 11 :D så imorse hade jag inte alls så svåra problem med att kliva upp, vilket kändes skitbra ;p på skolan fick jag, jennie, josse och othilia kämpa som några slavar i stallet, fyfan >,< Sedan blev det ridning, jag red sötliza, det gick katastrof, :p det räcker med det. Blev iallafall helt hyper sedan.. tror jossan lessnade där ett tag ;) haha... sedan skulle jag iallafall åka hem, men så stog robin på busshållplatsen hemma så då stannade jag kvar på bussen, så frågade jag med mina flörtiga ögon om han ville följa med till stallet och han sa ja :D:D:D jag blev happy.

Så åkte vi till hans skola, han skulle fixa nånting med nån ny kurs eller nått sånt tråkigt, ;P whatever lixsom.. Så åkte vi ut till prinsen, och bläää.. det var så jäkla kallt så jag bestämmde att bara pyssla och mysa istället. :) Han fick flätor i hela manen och en i svansen så imorgon kommer han vara supersnygg på våran ridning, <3 love it. :D  Han var så mysig idag <333

Så när vi kom in till stan köpte vi alldeles för mycket godis, uscha nu mår jag inte bra alls :P Har sett tre avsnitt av The Hills också, helt sjukt bra serie, men gud vad less jag blev på Lauren när hon ville glömma Heidi. :O Har helt bytt sida nu.. HEIDI <3 Så innan jag går och lägger mig ska jag se ett avsnitt :) behöver inte kliva upp fören 12 imorgon så blir nog två ;) Haha och jag slumrade till på bussen, och det tillfället utnyttjade robin till max, och fotade mig ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0