Jimmy Aldrin, Närmast hjärtat!

Lunar är inget bra ställe för mig.. kom o tänka på.. oh mina gamla blogg inlägg, och där hittade jag en massa jag skrivit om jimmy.. :( Varför togs du ifrån oss? :'( Varför blev det såhär, varför lät livet dig inte få en chans att bli fri drogerna....... :'(


Jag minns det som igår, vi turades om att skriva till varandra, när du skrev fick jag lägga mig i soffan, och sedan när jag skrev la du dig där. : / Vi hade precis kastat ägg på grannhuset. :(


Onsdag 18:e juni 2003 05:19 (#4866 - obesvarat)
ghettocasanova P21 från Sundsvall i Västernorrlands län
shoo syrran vad händer då? jag sitter här framför datorn o du ligger i soffan o kollar på TV. Vi har haft det fett kul idag eller hur fan vad vi har hittat på jävelskap men det är så det ska vara eller hur? Men hoppas att du följer med till Bredsand idag så kan vi ha kul på bussen o hitta på mer jävelskap med gammlingarna på bussen men men nu pallar jag inte o skriva mer men jag vill bara säga att jag ÄLSKAR dig fett mycket*puss puss*

Onsdag 18:e juni 2003 05:31 (#4867 - obesvarat)
ghettocasanova P21 från Sundsvall i Västernorrlands län
Men nu snackar du inte bara lite skit när du säger att du älskar mig mer en vad jag älskar dig för jag älskar dig 10gånger mer en allt du säger för du är mitt hjärta vännen, o det finns ingen jag älskar lika mycket på denna jord som jag älskar dig o det kommer alltid att vara så även om vi bråkar o du säger dumma saker till mig o jag till dig så vet jag att det kommer alltid att vara vi två mot resten av världen eller hur syrran det är ju vi som är (The gangztas fan ingen kommer nära oss men men jag ville bara säga att jag älskar dig.*puss puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0