Love is not a maybe thing

Igår så satt jag och robin uppe tills två för att få till bloggen, fyfan vad less jag blev, jävla skitsaker...var nära där några gånger att gå och hänga mig, >.< men tillsut runt halv tre fick vi till den, så gick vi och la oss, men båda två var så jävla trötta så vi kunde fan inte sova, oså låg han och hosta och jag snora, ne usch.. jag ville fan dö just då, >,<

♦ ♦ ♦ ♦ ♦


Idag vaknade jag klockan ett, :) känns skönt att få sova länge nu så jag blir sjuk, har en äcklig känsla som säger att jag aldrig kommer att bli frisk :'( det känns inte kul alls, hoppas bara att den är falsk, annars blir jag tokig.. för jag har knappt nån smak eller lukt.. sucks!



Igår så gick jag, robin och kenth på affärn, så stog jag och kenth och plockade lös godis så står jag  "oj oj oj :o " och kenth står och säger " oj natta hjäääälp mig " hahahaha jag skrattade så jävla mycket, :P det slutade med att vi tog alldeles för mycket godis som knappt smakade någonting för att jag är så sjuk.. hur dåligt är inte det???

-------

Nu ska jag iallafall gå och fika och sedan åka ut till King :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0